Recenze: Kniha za milion

Jak členové tajných spolků k milionům přichází… a můžete i vy!

Kniha, která se snaží vypreparovat několik pravidel, jež dělají bohaté lidi bohatými. Vezmeme-li mimo zděděná impéria a příslušnosti k elitním kastám. Možná to je na jednu stranu zbytečné haló kolem  úplně jednoduchých a známých rad na úspěch a udržení si víry v lepší život. Kniha za milion! CZ

Klíč k úspěchu. Materiálnímu i citovému. Co je pro vás ten pomyslný „milion“? Tak právě v této knize si uvědomíte, jakou trpělivost, píli a dřinu musí vynaložit ti, kteří něčeho takového dosáhnou. Autor se možná povrchně inspiruje u stovek elitních rodin, miliardářů a výrazně úspěšných lidí. Mají svůj kus štěstí a taky možná elitářské protekce, ale pak je několik pravidel, která musí dodržovat bez ohledu na to, jestli chtějí nebo ne. Je to totiž základ úspěchu.

„Žij to, o čem sníš a dělej to důsledně! Věřím, že to nejpodstatnější je si uvědomit, že jsme uvězněni ve strachu, že činíme věci, které nás naučili naše rodiče, jakmile nám jako dětem vysvětlovali, co je možné a co možné není. V důsledku těchto omezujících programů z dětství nejsme schopni rozlišovat a utvářet si svoji realitu, poněvadž ve skutečnosti stále jenom opakujeme věci přijaté od rodičů a nedokážeme se od nich osvobodit. Rodiče nám často říkávali: Tady ses narodil, tady žiješ, tady je tvé místo. Inu, máš-li vnitřní pocit, že se chceš vyvíjet dále, musíš si důvěřovat a tyto staré vzorce rozbít…!

Tak to je třeba jen jedna z mnoha věcí, které musíte překročit. Svůj vlastní stín! Ostatně, skoro všechno, o čem tu je řeč, co nás brzdí v rozletu, má co do činění s tím, co jsme se jako děti naučili, nebo co nám kde v životě podrazilo sebevědomí tak, že se už plně nezvedlo. Uvědomit si svou vlastní cenu, uvědomit si také cenu peněz nebo mezilidských vztahů je základem pro „pohyb“. Jen tam, kde tohle všechno chcete nikoliv staticky vlastnit, ale pořádně to pustit do prostoru, žít to, rozvíjet… v tom případě se prý podle autora stává osud milostiv a můžeme všeho svou vlastní pílí dosáhnout.

Musíte jednat vždy v ten pravý čas

Druhou zásadní informací tady je správné načasování. To je věru těžké umění, které je ale základem každého úspěchu. Někdy musíme firmu prodat v jednu pravou chvíli, protože když ji prošvihneme, už to s námi půjde z kopce. Přetažený nebo poškozený vztah jde opravit také jen do určité chvíle, poté už se sklouzneme do doživotního trápení nebo ponížení.

Univerzum zná náš plán

Je třeba se vždy přizpůsobit plánu své duše, což se nejlépe děje, když se budete řídit svou vlastní intuicí, nebudete spěchat, ale ani zbytečně otálet. Když nedáte na okolí, ale sami na sebe a budete umět rozeznat své vlastní bubáky od opravdového reálného ohrožení. Papír, tužka a vypisování si všech pro a proti se může stát dobrou terapií v podstatě pro každé rozhodnutí, ke kterému se chystáte. Víte, ona vaše vlastní duše nejlépe ví, proč sem přišla. Jen jí musíme ustoupit z cesty a nechat ji promluvit.

Skvělá kniha, kterou považuji za dobrý souhrn mnoha zásad pro úspěch. Každého osloví jiná… každý si z knihy vypíše a vypíchne něco jiného, ale zlatý přebal jí patří právem. Je to zlatá kniha úspěchu.

O autorovi:

Jan van Helsing (vlastním jménem Jan Udo Holey) se narodil v roce 1967. Je autorem mnoha knih a majitelem vydavatelství Amadeus Verlag. V polovině 80. let minulého století začal cestovat, zejména při expedicích po USA, Egyptě, Jižní Americe, Africe a Asii učinil objevy, které zpochybňují náš osvícenecký pohled na svět. Na svých cestách se seznámil s řadou zajímavých lidí z okruhu tajných služeb, templářských rytířů i zednářských lóží. Tato setkání vedla k tomu, že roku 1993 napsal svou první knihu o tajných společnostech. Během dvou let se tento titul stal bestsellerem, prodalo se ho přes sto tisíc jejich exemplářů a byla přeložena do osmi jazyků. V roce 1995 následoval druhý díl, jehož obsah však natolik pobouřil jisté zájmové skupiny v Německu a ve Švýcarsku, že kniha byla na základě soudního rozhodnutí stažena z prodeje, aby tak občané byli „uchráněni“ před „škodlivými“ informacemi.

Ještě úspěšnější byla publikace Ruce pryč od této knihy, která očividně sedla do aktuálních nálad společnosti, protože se jí prodalo více než dvě stě tisíc výtisků. Ve svých (prozatím) patnácti knihách dokázal Jan van Helsing nejen s velkým předstihem předpovědět politický i ekonomický vývoj, ale také podrobně vysvětlit, jak má být na světě pomocí globálního terorismu a následné zostřené kontroly občanů nastolen nový světový řád. Jana van Helsinga můžete navštívit také na internetových stránkách www.amadeus-verlag.com.

Vydalo nakladatelství Anch Books, 2017, www.anch-books.eu

Renata Petříčková

9