Trenérské bitvy v Pokemon GO: Jak fungují, jak začít a více

Do Pokemon GO se přiřítí trenérské bitvy! Niantic po několika Twitterových ukázkách potvrzuje přidání dlouho očekávaných trenérských výzev. K tomu navíc Niantic přidal několik dalších ukázek toho, jak bude celý systém vypadat. V tomto článku si celou novinku důkladně probereme.

Trenérské bitvy budou fungovat stejně jako ty, které důkladně známe ze stadiónů. Probíhají v reálném čase a vyžadují, abyste zběsile klikali na obrazovku, aby pokémon prováděl své útoky. Po několika základních útocích bude mít každý pokémon již tradičně k dispozici svůj silnější útok. Každopádně jsou zde nějaké rozdíly. V trenérských bitvách není možnost vyhnutí se nepřátelským útokům. Místo toho bude možnost silné útoky blokovat, nebo využít štítu. Těch ale nemá každý hráč neomezeně, na každou bitvu jich bude k dispozici jen pár a je proto důležité vykrýt jen ty nejsilnější rány. Hráči, kteří měli možnost si zahrát demo hlásí, že za bitvu jsou tyto krycí útoky k dispozici dva. To přidává zajímavou možnost strategie do osvědčeného bojového systému.

Jak již bylo oznámeno, každý trenér bude mít možnost bojovat ve třech “ligách”. Tím pádem budou trenérské bitvy lehce přístupné i pro hráče s menší úrovní. “Great league” je první z nich a nabízí bitvu s příšerkami do úrovně 1500 CP. Další je “Ultra league”, která nabídne bitvy do 2500 CP a poslední je “Master league” pro ty nejsilnější hráče – bitvy budou bez limitu CP. Před bitvou si hráč bude muset vybrat příšerky pro každou z lig. Místo tradičních šesti pokémonů se bude bojovat se třemi. Niantic se k tomu vyjádřil ve smyslu, že chce udělat trenérské bitvy rychlejší a akčnější, proto zvolil variantu se třemi pokémony. Každá bitva bude trvat 240 sekund, aby se nestávalo, že dva Snorlaxové proti sobě budou bojovat deset minut. Niantic také zmínil, že ačkoliv legendy v bitvách bojovat mohou, Ditto a Shedinja si na bitvu ještě chvilku počkají.

KOUKNI SE  První ukázky ze hry The Last of us 2

Bitvy se také rozdělují podle vzdálenosti. Buď můžete použít bitvu na krátkou vzdálenost a užít si ji na maximum, nebo se svým dobrým přítelem, kterého máte i odpovídající čas ve hře ve svém přátelství. Přesněji řečeno budete muset být aspoň na úrovni “Ultra friends” nebo výš. Bitvy se zahajují naskenováním QR kódu, pokud se jedná o bitvu na krátkou vzdálenost. Jako trénink je k dispozici bitva s NPC, konkrétně s našimi lídry týmů.

Jedna z nejlepších věcí je to, že není žádný důvod, proč se trenérským bitvám vyhýbat. Jak vítěz tak poražený získají odměny. Navíc mají obě soupeřící strany stejnou možnost získat vzácný “Sinnoh Stone”, který bude použit na evoluci specifických pokémonů ze čtvrté generace. Počet bitev není omezen, ale počet odměn ano. Budeme mít možnost získat tři odměny za bitvu s hráčem a jednu za trénink s NPC. Systém navíc zaznamenává jen výhry, nikoliv prohry. A to nejlepší? Nebudou potřeba žádné potiony, jako tomu je u stadiónu. Obecně se dá říct, že bitvy nemají žádné mínus.

Poslední novinkou je to, že každý pokémon se bude moci za stardust a candy naučit druhý speciální útok. Bohužel, přesné ceny ještě nebyly odhaleny. Tato možnost nabídne větší flexibilitu v každé bitvě.

Ještě nebylo potvrzené žádné datum, kdy půjde celý systém na sluneční světlo. Niantic potvrdil serveru GameSpot to, že se můžeme těšit na Vánoce. Čekání si můžete zkrátit chytáním šesti legendárních pokémonů.

KOUKNI SE  První světová válka ve strategii Iron Harvest trochu jinak - s obřími roboty

 

Komentuj

Vlož komentář
Vaše jméno

eleven + 12 =