Recenze a tipy a triky jak hrát 3D Sniper Assassin

3D Sniper Assassin je hrou pro androidy a apple telefony. V článku vám prozradím, v čem je hra skvělá, v čem vás naopak nakrkne, a taky se podělím o několik tipů, jak hru hrát a vyhrávat.

Přiznám se hned na úvod, hra mě chytla a dosud nepustila. Možnosti jsem objevoval až postupem času. Nejdříve jsem začal jedinou možností hry na mapě, až po čase jsem zjistil, že tu nejsou jen primární mise a speciální akce SPEC OPS, ale je tu také online PVP aréna a s ní související arena challenge. A také world ops mise, v kterých musíte pozabíjet co nejvíce nepřátel a nezemřít.

Ale postupně, hra je založená na vylepšování a nákupu další sniper pušky, aby měla co nejdestruktivnější zásah, mohla střílet do čím dál větší dálky a byla stabilní. Primární mise se snaží přinést vždy něco nového, ale samozřejmě, že se typy úkolů opakují – zastřelit teroristu opásaného dynamitem, zabít dva dealery, zabít zběsilého taxikáře, gang sniperů, utíkajícího zloděje.

SPEC OPS mise jsou pokaždé jiné, neopakují se, jsou obtížnější a je jich v každém levelu jen pět a bez toho abyste prošel všechny společně s primárními misemi, nemůžete odemknout další level-další město s odlišnou strukturou a počasím.

Grafika je ucházející, přesto že animace se opakují, efekt poslední zpomalené kulky, která proráží hlavu a činí krvavý flek, se jen tak neomrzí.

Velmi rychle zjistíte, že pokud chcete hrát hru opravdu zadarmo, nebudete to mít jednoduché. Hra vám od počátku dává najevo, že byste se měli stát prémiovým hráčem, za což nabízí dvojnásobné odměny a lepší zbraně. K tomu nějaký čas hrát prémium zdarma. Ovšem víme, takže budete muset odrážet nabídky na prémium, aby vám hra nevytahovala peníze z kapsy.

KOUKNI SE  Recenze: Bee Simulator - Ze života včely

Velmi zákeřná nabídka hry je si vysypat prasátko plné nasbíraných diamantů – za úspěšné headshoty. Jen jsem zíral, že přijmout odměnu mě bude stát 79,-kč. No neberte odměnu za penízer!

Od začátku musíte šetřit hlavně diamanty, neutrácet je za zbraně – tu chybu jsem udělal a pak jsem musel šetřit o to více. Na postup do dalšího kola si tak musíte vydělat hraním vedlejších misí – ve wanted máte zabít konkrétního zločince, v prison break máte zabít co nejvíce utíkajících vezňů – mimochodem tento typ hry, kdy střílíte do bezbranných lidí mi nepřijde už přitažlivá, naopak, je to nepříjemný pocit střílet někomu do zad.

Nesmím zapomenout na střelnici a na tzv. denní misi, na kterou vám bude zapůjčena zbraň a následně vám bude nucena, abyste si ji zakoupili. Vždy zjistíte, že na ni nemáte a museli byste si doplatit z vlastní kapsy.

Ceny sniper pušek se každým levelem radikálně zvyšují, odměny za úkoly v jednotlivých hrách sice také, ale nepoměrně méně. Ano, je to opět motivace si přikupovat diamanty, nebo vydržet a prokousat se i nezáživnějšími misemi a spousty reklam – za reklamu 30 vteřin dostanete 20 diamantů.

Asi bych hru opustil, kdybych neobjevil kouzlo online PVP arény. Zde se objevíte na náhodném místě a máte 2 minuty, abyste postříleli co nejvíce online protihráčů. Jakmile vás zabijou, musíte deset vteřin čekat, než se vygenerujete na jiném náhodném místě. Setkáte se s hráči s rozdílným vybavením – ti nejlepší mají sniper pušku, kterou vyhráli, když prošli všech 50 kol arény a neskončili hůře než šestí. Taky si můžete za body vylepšovat obranné vybavení, což má vliv na míru poškození při zásahu. Další možností, jak získat diamanty, je připojit se k existujícímu týmu a s ním vyhrávat na dálku souboje – podle počtu bodů, které každý hráč získá v bitvách v aréně. Doporučuji tým, který je alespoň trošku schopný, ale ty nejlepší týmy jsou uzavřené a musíte požádat o přístup, který je často podmíněn už určitým získaným odznakem. V tuto chvíli jsem v československém týmu, který má přístup zatím neomezený. V případě vítězství týmu můžete získat i sto diamantů (možná i více, podle toho, jak daleko se s týmem dostanete).

KOUKNI SE  Recenze: Assassin's Creed Valhalla

Pokud se prokoušete tak třiceti koly arény, vyděláte si slušné peníze i body na obranné prvky, takže se vám lépe postupuje levely nahoru. Abych nezapomněl, u každého typu hry máte omezený počet energie, každá hra vám sebere dílek, což opět u vášnivých hráčů může vzbudit nutkání nakupovat diamanty, aby mohli hned hrát dál a nečekat pět minut.

3D Sniper je velmi dobře strukturovanou a pestrou hrou, při níž se nenudíte – úkoly jsou zábavné, nejsou monotónní, určitou repetitivnost autorům odpustím, těch možností, jak a koho nebo do čeho střílet je omezená. Grafika lidí by mohla být diferencovanější – existuje pár typů zločinců podle vzhledu a ti se neustále opakují. Ale technologie střelby, kdy na dálku musíte počítat s větrem a nastavovat podle měřidla odchylky funguje výborně.

Hraju asi měsíc a jsem v 16 levelu z 21. Třeba se potkáme v Pvp aréně a natrhnu vám prdel.

Charlie Brown