Novoroční předsevzetí jako cesta k lepšímu já

Novoroční předsevzteí je stejná tradice jako silvestrovský přípitek. S koncem roku bilancujeme. Když už zjistíme, co se nám povedlo a nepovedlo, logicky chceme, aby toho pozitivního bylo v novém roce ještě víc. Pokud nejsme do sebezahledění sobci, pochopíme, že tak jako tak musíme začít měnit náš život tím, že začneme především u sebe. Novoroční předsevzetí ale nemusí zrovna zrcadlit naši životní nespokojensot. Třeba v nich toužíme jen anulovat hříchy svátečních dní.Ať už je vaše novoroční předsevzetí jakékoliv, určitě je fajn, mít po ruce nějakého pomocníka.

Nejjednodušší plán na 29 dní – Tomáš Kosačík

Nejjednodušší plán 29 dní - Promyšlený systém hubnutí, který zvládne každý

Kniha Nejjednodušší plán na 29 dní je ucelený systém, díky kterému můžete nastartovat hubnutí, zlepšit své zdraví, spánek a cítit se lépe už za 29 dní. Tento jednoduchý plán je připraven tak, abyste pomocí snadných rad dosáhli výsledků, co nejdříve. Přesto zdravě a s rozumem. Nejedná se o žádnou drastickou dietu, která by byla krátkodobým řešením ani nebudete hladovět. Kniha Vás navede k dlouhodobé změně pomocí snadných chutných jídel, které jsou z běžných surovin a jednoduchou přípravou. Mnoho jídel uvaříte na 2 dny dopředu a nebudete muset stát neustále v kuchyni. Součástí knihy je nákupní seznam na každý den, jídelníček na 29 dní, recepty na jídla s fotografiemi a rady a postupy, které lehce začleníte do běžných dní.

Nejjednodušší plán na 29 dní je tak uceleným systémem, který ještě před vydáním této kniha pomohl desítkám lidí zhubnout a dal jim chuť dál pokračovat. Nyní pomůže i Vám si najít v jídle svobodu, cítit se lépe a ukáže Vám hlavně, že to JDE!

KOUKNI SE  Podzim patří velkým jménům a slavným autorům

Velmi osobní kniha o zdraví – Margit Slimáková

Velmi osobní kniha o zdraví

Velmi osobní kniha o zdraví: Jsme obyvatelé přepychové části Země. Máme dostatek vody a jídla. Můžeme studovat podle chuti a zájmů, většina z nás si vybírá, co bude v životě dělat. Pokud onemocníme, jsme obklopeni kvalitní dostupnou péčí a blahobytem. Zároveň jsou ale mnozí věčně unavení, přejedení, nespokojení a stále ve spěchu. Může to být jinak? Ano! Univerzální recept nemám, ale nabízím střípky ověřených doporučení a nápadů, jak o sebe v tomto hektickém světě co nejlépe pečovat.

Hledání štěstí – Mike Annesley

Hledání štěstí

Hledání štěstí: V dnešním hektickém světě plném stresu se musíme starat o naše duševní zdraví. Odlišné kultury vyvinuly tradice, které nám v tom mohou pomoci a které jsou stále aktuální. Toto je první kniha, která představuje řadu „receptů na štěstí“ z celého světa, ať už jde o dánské hygge, švédský lagom nebo japonský ikigai. Každá tradice ukazuje snadné způsoby, jak změnit svůj život k lepšímu. Možná pořád hledáte tu ideální cestu a tato kniha vám pomůže seznámit se s více směry, namíchat je a přizpůsobit tak, abyste našli systém, který vám vyhovuje a pomůže na cestě ke štěstí a spokojenosti.

Žívot skoro bez odpadu – Michaela Gajdošová a kolektiv

Život skoro bez odpadu

Život skoro bez odpadu: Je vůbec možné žít bez odpadu? Ano je! Tedy skoro. Jak na to vám představí trojice autorek, které založily známý blog Czech Zero Waste o životním stylu, který snižuje negativní dopad nejen na životní prostředí, ale i na lidi v našem okolí. Poradí vám, jak s životem bez odpadu začít, jak v praxi řešit některá bezodpadová rozhodnutí, jak přistupovat k běžným činnostem po vzoru zero waste – od úklidu, vaření, oblékání, až po cestování a život s dětmi.

KOUKNI SE  Pro nastávající maminky a tatínky

Omládněte za sedm týdnů – Sarah Gottfriedová

Omládněte za sedm týdnů

Omládněte za sedm týdnů: Devadesát procent projevů stárnutí a nemocí jsou výsledkem životního stylu, ne genetického založení. Jinými slovy, je v našich možnostech překonat a změnit svou genetickou historii a tendence. Autorka, lékařka, vytvořila převratný sedmitýdenní program, který nám umožní provést rozhodující změny vedoucí k tomu, že nejen že budeme vypadat mladě, ale budeme se také tak cítit. Doktorka Gottfriedová uvádí pět klíčových faktorů, které vedou k zbytečnému stárnutí: faktor svalů, faktor mozku, faktor hormonů, faktor střeva a faktor toxického tuku. Sedmitýdenní program se zaměřuje na tyto faktory a vypořádává se s nimi dostupným a velmi praktickým způsobem. Program uvedený v této knize nám umožní změnit způsob, kterým stárneme, zůstat déle mladí a uchovat si zdraví a vitalitu po celý život.

Kristina Doubravová

Komentuj

Vlož komentář
Vaše jméno

sixteen + eleven =