Štvou vás, vytáčejí vás, přesto nám je vývojáři pořád cpou do her. Mrkněte na 5 nejotravnějších herních mechanik všech dob.

Určitě jste si při hraní všimli, že některé herní mechaniky jsou buď naprosto nefunkční, zcela zbytečné, nebo vám nad nimi doslova zůstává rozum stát, přesto nám je autoři dávají stále dokola a dokola. Mnohdy to má své opodstatnění, mnohdy však za tím stojí naprosté diletantství nebo pouhá lenivost. Tak nebo tak, nervy máme jen jedny. Dneska se podíváme na 5 nejotravnějších herních mechanik všech dob.

3Quick time event

Tahle zhovadilost patří mezi 5 nejotravnějších herních mechanik všech dob naprosto právem. Pokud by snad náhodou někdo nevěděl, o co se jedná, vysvětlím, co to ty quick time eventy vlastně jsou. Jedná se o časově omezené eventy ve hře. Hráč musí zareagovat včasným provedením určité akce, nejčastěji se jedná o stisknutí určité klávesy. Nejlépe snad poslouží reálný příklad. Například Tomb Raider z roku 2013 je quick time eventy doslova napěchován. Takže pro představu. Padáte s útesu, najednou na vás hra vybafne, ať stisknete klávesu F. Máte na to omezený čas. Bravo, povedlo se. Lara se zachytí o výčnělek. Ten se však bortí. Opět je tady výzva ke stisknutí tlačítka, čas běží. Bohužel jste to nestihli, padáte, umíráte. Ze začátku je to fakt zábava, ale když tohle absolvujete po padesáté, je to pěkná otrava.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

13 − 4 =