Chodby z kostí, zbraně z masa. Hororovka Scorn má nový trailer

Plížíte se chodbou, která připomíná útroby mrtvého obra. Zdi lemují žebra, ze kterých visí cáry masa a podlaha je pokryta krví. Ze stropu před vámi se náhle odlepí malé zmučené stvoření s obnaženým masem, které se začne plazit směrem k vám. Noční můra? Ne, jen taková normální chvilka ve Scorn, chystané hororové adventuře, která vychází příští rok.

A protože Scorne rozjel novou kickstarterovou kampaň, tvůrci z Ebb Software o sobě dávají vědět úplně novým videem přímo ze hry. Pořád je na co koukat. Už před lety Scorne zaujal vizuálním stylem, který ze všeho nejvíc připomínal díla H. R. Gigera (tvůrce podoby legendárního vetřelce). Na tom se nic nezměnilo a hra se stále má odehrávat v jakémsi biomechanickém pekle.

Všechno má organický ráz. Chodby a velké haly jako by byly vyrobeny jen z kostí a masa. Dokonce i zbraně samotné jsou jen maso, kosti, zuby a kůže. Tvůrci neprozradili nic o pozadí děsivého světa, který vytvořili. Je to snad skutečné peklo? Nebo jsou to ruiny jakési perverzní civilizace? Nepovedené genetické experimenty? Kdoví.

Kapitolou sami o sobě jsou nepřátelé. Ti jsou stejně děsivě znepokojující, jako je svět, ve kterém žijí. Možná ještě víc. V přiloženém traileru vidíme hlavně drobné nepřátele, kteří připomínají vaky masa, ze kterých tu a tam trčí noha (nebo něco jako noha). Jiní zase vypadají jako oživlé pulzující puchýře, od dalších se zase tu a tam oddělí kus těla a odplachtí si někam do dáli.
Nepřátelé ale nemají být originální pouze vzhledem. Autoři uvádějí, že unikátní bude i jejich chování. Některá stvoření se vás budou bát, jiná budou agresivní. Některá hned utečou, zatímco další zaútočí pouze ve chvíli, kdy je zaženete do kouta.

KOUKNI SE  Co nám napověděly úniky o GTA 6? Příběh, postavy, vylepšení

A protože náboje do zbraní pro vás budou představovat naprostou vzácnost, budete se muset stát skvělými pozorovateli. Nebudete si moci dovolit preventivně střílet po všem, co se hýbe. Každý level bude mít vlastní téma a příběh a své unikátní hádanky (zatím jsme ovšem žádné pořádné neviděli). Ve hře nebudou ani žádné cut scény ani videa, která by vám usnadnila průchod. Co neuvidíte, čeho si nevšimnete, to vám prostě unikne. To má přispívat k hutnosti atmosféry herního světa, doufejme, že to naopak nepovede k frustraci. Je dost možné, že pokud nebudete dost všímaví, strávíte v biomechanickém pekle Scorne celou věčnost.

Hra bude rozdělena do dvou částí, z nichž první má vyjít na PC v říjnu 2018. Pokud vás hra Scorn zaujala, můžete ji podpořit na kickstarteru.

JM

Předchozí článekRecenze: Povídky z baru aneb Woody, pudy a jiný prudy
Následující článekRecenze na DVD: Sedmilhářky jsou povedené střípky z každého žánru

Komentuj

Vlož komentář
Vaše jméno

three + 14 =