Trailer na remake slavné hry Silent Hill 2

Společnost Konami právě ve svém speciálním streamu oznámila Silent Hill 2, dlouho spekulovaný remake hry, která původně vyšla pro PlayStation 2.

Po měsících zvěstí to máme oficiálně. Na předělávce kultovního hororu pracuje známé polské studio Bloober Team (Blair Witch, Layers of Fear a The Medium), které ji připravuje pro PlayStation 5 a PC. Hra má konzolovou exkluzivitu po dobu 12 měsíců, takže poté může vyjít na Xbox Series X/S.

Bloober Team připravuje Silent Hill 2 v úzké spolupráci s autory původního dílu a Team Silent z Konami. Společně respektují původní titul a chtějí přinést starým i novým hráčům novou verzi, ve které se neztratí atmosféra.

Z pozice skladatele pomůže Akira Yamaoka a Masahiro Ito, jenž byl výtvarným ředitele a designérem monster u předchozích dílů, se nemůže dočkat, až fanouškům ukážou více. Ito má pochopitelně na starost aktualizované verze příšer.

V traileru vidíme novou verzi hlavního hrdiny Jamese Sunderlanda, který se vydal do Silent Hillu zachránit svou ženu Mary – dlouho považovanou za mrtvou. V traileru vidíme i některé charakteristické prvky série, včetně ulic plných mlhy a několika známých nepřátel. Mezi ně přirozeně patří Pyramid Head.

Zatím máme potvrzenou kameru z pohledu třetí osoby, přes rameno jako u remaku Resident Evil 2 od společnosti Capcom. Právě úspěch remaku Resident Evil měl být podle insiderů impuls, aby Konami z hrobu vykopala Silent Hill. Také víme, že je využíván Unreal Engine 5 a technologie jako Lumen a Nanite.

KOUKNI SE  V lednu vyjde The Last of Us Part II Remastered, na co se mohou hráči těšit?

První zmíněná technologie poskytuje dynamický systém globálního nasvícení, který okamžitě“ reaguje na změny scény a světla. To znamená, že světlo realisticky interaguje s prostředím, stejně jako ve skutečném světě. Výsledkem je přirozeněji osvětlené herní prostředí.

„Remake má také nový hudební styl, nové výzvy a zvukový a hudební design, který dokáže potěšit stávající fanoušky,“ uvedl Yamaoka.

„Jednoduše řečeno, naším cílem je vytvořit vše, co ze hry udělalo nadčasovou klasiku, ale ponořit se ještě hlouběji do mlhavých ulic Silent Hillu,“ řekl režisér Mateusz Lenart, který dříve působil jako kreativní ředitel hororu The Medium.

Nanite slouží k vytváření „neuvěřitelně detailních světů a realističtějších prostředí, která vypadají a působí téměř jako živá“. Navzdory cíli oživit město „způsobem, který byl doposud nemožný“, se Bloober Team snaží zachovat atmosféru Silent Hillu 2 a zároveň modernizovat několik aspektů hratelnosti.

Bohužel, datum vydání Silent Hill 2 neznáme, ale zveřejnění minimálních a doporučených systémových požadavků PC verze naznačuje, že vydání není daleko.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

20 − fourteen =