RECENZE: Miluj svůj život 2020: Dvojkový rok ve znamení posunů!

První, co zaujme na novém kalendáři Miluj svůj život 2020, je symbolika dvojek. Dvě postavičky na okřídleném srdci směřují vstříc zážitkům. Super, zdá se, že rok 2020 nám přinese „to druhé do páru“, ať už to pro kohokoliv cokoliv znamená.

Tradiční kalendář na motivy slavné knihy Miluj svůj život

Autorka navždy zůstane nesmrtelná. Louise L. Hay byla průkopnicí na poli pozitivního myšlení a její knihy, zejména ta, po níž se jmenuje i tento nástěnný kalendář, Miluj svůj život, patří k světovým bestsellerům. Mnoho dalších autorů se stalo jejími nástupci, přednášky a nejrůznější typy projektů nás učí jedno a to samé – souvislost mezi tím, co si honíme v hlavě a tím, co potom pronásleduje nás i v realitě. Je to jednoduché, škarohlíd bude mít vždycky důvody se škaredit na svět. Optimista nachází na životě mnoho dobrého. Naučíme-li se milovat svůj život, bude i on milovat nás. A zdá se, že rok plný dvojek skutečně nese energii příchodu nového, toho lepšího, pravého, toho, co k nám patří.

Ať se děje, co se děje.

Kalendář Miluj svůj život 2020 tu není poprvé

Možná už ho znáte. Tento kalendář tu není poprvé, už několik předchozích let blaží své příznivce. A blaho způsobí i vaší duši, protože kromě hezkých a malebných obrázků Lucie Ernestové nám každý měsíc přináší inspirativní téma, kdy s vděčností máme pořádně šlápnout do pedálů, nebo naopak se zastavit a co nejlépe „zažít“ to, co se nám v tuto dobu děje, nebo zpracovat minulost. Kalendář je jako život sám a přejme si, aby prosinec 2020 byl opravdu takovýto:

„…Můj život se zlepšuje, aniž bych ho musela dávat do pořádku. Dříve jsem se snažila všechno řešit: řešila jsem své vztahy, dávala do pořádku finance, řešila jsem věci se svým šéfem, své zdraví, kreativitu…

Pak jsem jednoho dne objevila kouzlo: budu-li opravdu schopná milovat sebe sama, doopravdy milovat každou část sebe sama, začnou se v životě dít zázraky. Mé problémy začnou mizet a nebude už co dávat do pořádku.
Proto jsem zaměřila svou pozornost na lásku k sobě samé a přestala se tolik soustředit na řešení problémů. Důvěřuji Vesmíru, že mi dá všechno, co potřebuji a po čem toužím.“

Inspirace každý den!

Z praktického pohledu je kalendář naprosto skvělý. Okénka pro zapisování denních úkolů jsou velká dostatečně a mnohdy si člověk rozmyslí, co hezkého si do takového kalednáře napíše. Bude to kalendář rodinný, úkolový, pracovní nebo si ho necháte jako zápisníček vděčnosti? Nakonec kde je psáno, jak se má kalendář správně používat?

A tento je jako krásná malovaná kniha. Jako zářivý podzimní list, do jehož krásy zasáhnout je tak trošku hříchem.

Kalendář Miluj svůj život je krásnou tradicí.

Tak nechť ji má i dál…

O autorkách:

Louise L. Hay: Její díla byla přeložena do 29 jazyků v 35 zemích světa. Uznávaná lektorka v oboru metafyziky vynikla hlavně díky svému bestselleru Miluj svůj život, který oslovil miliony lidí – vytvořila filozofii pozitivního myšlení, které nám přitáhne větší spokojenost do života, lepší zdraví, klid. Její teorie vycházely z vlastního prožívání traumatického dětství. Ve věku 81 natočila svůj první film o této knize i své práci a ještě několik dalších let se věnovala šíření svých myšlenek. Založila jedno z nejznámějších nakladatelství v USA, Hay House, které vydává knihy a jiné předměty přispívající k uzdravení naší planety.

Lucie Ernestová: ilustrátorka a cestovatelka, maminka i žena svobodomyslná, která vymýšlí a tvoří zábavné hry pro děti, ilustrace, obrazy a do svého svébytného projevu vkládá své úhly pohledu, hlubokou nadnesenou moudrost a myšlenky, které často vyvstávají až po chvíli sledování obrazu. Její obrázky v kalendáři pochází z jejích projektů a inspiračních karet Cesta k sobě a Cesta životem.

Vydalo nakladatelství Synergie Publishing SE, 2019, www.synergiepublishing.com