První recenze: Druhý Zombieland je nudný sequel pro neexistující fanoušky

Po deseti letech jsme se dočkali nového Zombielandu s návratem Jesseho Eisenberga, Woodyho Harrelsona, Emmy Stone, a dokonce i Billa Murrayho. Režisér Ruben Fleischer (Venom) spolu s autory Rhettem Reesem a Paulem Wernickem (Deadpool) ale podle recenzentů natočili obrovské filmové zklamání, které neví, na jaké publikum chce vlastně mířit.

Server The Guardian o filmu napsal: „Ani 99 minut stopáže není dost vysvětlení toho, proč vlastně druhý Zombieland existuje. Starý Zombieland měl víceméně pozitivní reakce a kina zaplavovali diváci, kteří se chtěli podívat na akční film se zombíkama. V průběhu let ale film zestárnul a dnes už je na něj jen úsměvná vzpomínka. Sequel tedy nemá koho oslovit. Snaží se být vtipný, ale nemá dostatek humoru. Snaží se být akční, ale nedovede vybudovat napětí. Sází na nostalgii, ale Zombieland vážně nebyla taková bomba, že by stálo za to nostalgicky na něj vzpomínat jako na kultovní film. Navíc všechny hvězdy jsou dnes někde jinde. Woody Harrelson získal dvě oskarové nominace, Emma Stone vyhrála Oskara, Eisenberg si zajistil kariéru jako skvělý dramatik a Ruben Fleischer natočil Venoma a scénáristi Reese a Wernick stojí za Deadpoolem. Není mi jasné, proč tito lidé chtěli oživit zrovna Zombieland.“

The Verge o filmu napsal: „Zombieland: Rána jistoty oproti jedničce postrádá jakékoliv emoce. Druhý Zombieland se pouze snaží být vtipný a zábavný. A ani to se mu mnohdy nedaří. Tento film naprosto nevyužil potenciál k tomu být něčím hlubším. Na začátku filmu jsou hlavní postavy v Bílém domě a prohrabávají se věcmi v prezidentově kanceláři. Uvědomí si, že ve světě, kde vládnou zombies, se naprosto změnilo sociální postavení člověka, a že nikdo vlastně nemá kamarády ve svém věku a jediný důvod, proč jsou spolu, je to, že chtějí přežít. Místo toho, aby film rozvíjel nějaký hlubší nápad nebo zajímavou myšlenku, se utápí v zoufalé touze být tak úspěšný a zábavný jako originál.“

KOUKNI SE  Film Amerikánka Viktora Tauše představuje první ukázku

Pavel Melotík