První recenze: Aquaman je další zbytečná DC komiksovka

První recenze: Aquaman. První recenze na nového Aquamana od DC jsou venku. A film si žádný kritik moc nepochvaloval. Většina recenzentů se shodne na tom, že scénář je slabý a některé prvky filmu se stále opakují. Naproti tomu vizuální stránka filmu je velmi dobře udělaná a akce je nápaditá. Celkově ale film nic nového nepřináší…

Server The Guardian o filmu napsal: „Tento superhrdinský příběh je obrovský chaos. A ani hrdinové jako James Wan nebo Jason Momoa jej nemohou zachránit. Navzdory některým lepším momentům, velkým hereckým jménům ve vedlejších rolích a vysokému rozpoštu se Aquamanovi podařilo zklamat. Film má neuvěřitelně pomalé tempo a vůbec nemusel být dvě a půl hodiny dlouhý. Během sledování filmu máte pocit, že už jste to všechno někde viděli. A postava Patricka Wilsona je prostě směšná. Jednak se jeho charakter až příliš podobá Lokimu z Thora. A taky je celá jeho postava prázdná, nevýrazná a nemá žádné zajímavé výjimečné rysy, kterými by mohla diváka zaujmout. Tímto film přichází o možnost mít dobrého záporáka. A pokud v superhrdinském filmu nefunguje záporák, máte zaděláno na pořádný problém.“

Server CNet o filmu napsal: „V rukou Jamese Wana je Aquaman vizuálně nápaditý a akce je velmi dobře zvládnutá a napínavá. Aquaman se snaží hlavně bavit a moc mu to nejde. Hlavně z toho důvodu, že se pořád opakuje. Kdybyste měli spočítat, kolikrát za film mají nějaké postavy rozhovor a najednou vedle nich zničehonic vybuchne zeď, nedopočítali byste se. Aquaman zkrátka neví, jak překvapit.“

KOUKNI SE  Trailer: Costnerova pohádka z Divokého západu s názvem Horizon

Pavel Melotík

6