Mads Mikkelsen prohlásil, že Death Stranding bude vyžadovat globální hráčskou spolupráci

“Celá koncepce hraní hry, jak ji chápu já, potřebuje spolupráci od různých lidí z různých částí světa”, řekl Mikkelsen časopisu Total Film.

Hlavní postava hry Death Stranding, herec Norman Reedus nedávno prohlásil, že tajemná PS4 hra Hideo Kojimy má “prvky sociálních médií”, což teď potvrdil i Mads Mikkelsen. Mikkelsen poskytl rozhovor o tvůrčím procesu Hideo Kojimy během filmového festivalu v Cannes na premiéře jeho nového filmu Arctic.

Mikkelsen prohlásil, že natáčení snímání pohybu probíhá neobvykle, že je ale ohromen jasnou a zřetelnou vizí autora: “Je to trochu neskutečné, protože samozřejmě není nic vidět, děláme vše v režimu moving capture, ale scénář je dokonalý. Kojima se mi pokouší znovu a znovu vysvětlit, o čem to je a já zase ztrácím souvislosti. Je to příliš složité a bláznivé. Je to úžasné. Improvizujete jednotlivé scény a připadáte si jako ve škole.”

Hvězda seriálu Hannibal je přesvědčena, že Death Stranding bude průlomem v novém pojetí hraní her: “Je to úžasné a z těch střípků, které jsem viděl, můžu říct, že některé věci tu ještě nebyly, nikdy jsem nic takového neviděl.”

Mikkelsen už se dříve nechal slyšet, že úplně nesouhlasí s tvrzením, že jeho postava v Death Standing musí být nutně záporákem. A že spolupráce je základem hry: “Celá koncepce je postavená na spolupráci od různých lidí z různých částí světa, je to součást celého vytvořeného světa.!

Nevíme doteď přesně, jak bude Death Stranding vyžadovat nebo povzbuzovat hráče, aby spolupracovali, ale Kojima hovořil o tom, že hlavní koncept spočívá v termínech “vodítka a lana”, který má navádět hráče, aby vytvářeli spojení.

Trailer na hru Death Stranding můžete vidět zde:

KOUKNI SE  Doom Eternal slibuje peklo na Zemi

Charlie Brown

Komentuj

Vlož komentář
Vaše jméno

1 × 3 =