Kojima zdůvodňuje negativní hodnocení hry Death Stranding v USA

Death Stranding byla jednou z nejočekávanějších her roku 2019. Hlavní tvůrce Kojima měl podle očekávání navázat na herní sérii Metal Gear Solid, ale Death Stranding je v mnoha ohledech zcela odlišnou hrou. Proč v USA hra neuspěla u hráčů tak jako v Evropě? Sám Kojima má pro to vysvětlení.

Podle něj v Americe mají hráči nejraději střílečky a Death Stranding prostě střílečka není. Hráči zvyklí na stealth akce v metal Gear sérii svojí dávku v Death Stranding nedostali.

Podle Kojimy se možná lidé budou dívat na tuto hru jinak za tři nebo pět let, možná ji dokážou přijmout.

Kojimovo jednoduché vysvětlení ale ignoruje fakt, že Američané s oblibou hrají i jiné hry než střílečky. Takové hry jako Journey nebo Gone Home byly v Americe velmi úspěšné. Navíc kritické reakce na hru nebyly v první řadě vůči nedostatku akce, ale vůči frustrujícímu ovládání a podivnému příběhu hry, což nevyvážilo právě nedostatek akčních prvků.

Musím říct, že potom, co jsem zjistil, o čem Death Stranding má být a co je hlavní náplní hry, jsem sám zcela upustil od toho se do hry pustit. Už samotná představa byla pro mě frustrující. Nedivím se tedy Američanům, že chtějí hrát více srozumitelné a dynamické hry.

Bude zajímavé sledovat Kojimu, zda kritikám hry přizpůsobí příští svůj počin. Jenže Kojima má punc génia, který chce přicházet s novými koncepcemi, a tato touha je asi silnější než kritické hodnocení.

KOUKNI SE  The Witcher 4: Famózní trailer a vše, co potřebujete o hře vědět

Charlie Brown

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

7 − 6 =