Recenze: Jak si zjednodušit a zpomalit život

Dnešní uspěchaný svět nám nedovolí ani na okamžik vydechnout, což se dříve či později začne projevovat nejen na našem zdraví, ale také na naší náladě. Najednou se cítíme zahaleni povinnostmi a máme pocit, že nic nestíháme tak, jak bychom si přáli. Umět zpomalit je dnes velké umění, ale věřte, že vždy se toho dá dosáhnout. Kniha Jak si zjednodušit a zpomalit život od Brooke McAlary vám v tom bude skvělým pomocníkem.

Musím se přiznat, že na tuto knihu jsem se vyloženě těšila, protože mě zajímalo, zda mi přinese opravdu něco praktického do života. Knih o osobním rozvoji jsem už přečetla hodně, ale pokud bych vám z jejich seznamu měla vybrat jen jednu knihu, patrně by to byla právě tato, protože v sobě shrnuje to nejdůležitější, co vám může pomoci při cestě za zjednodušením a zpomalením života. Naučíte se díky tomu prožívat přítomný okamžik, eliminovat ze svého života stres a radovat se z maličkostí. Možná po zavedení několika šikovných triků z knihy budete sami překvapeni tou proměnou, která ve vašem životě nastane. Neváhejte a ponořte se do tenké knihy, která je plná užitečných informací a nápadů pro klidnější život.

Samotná kniha je poměrně tenká, což je dáno tím, že neobsahuje žádnou omáčku kolem, ale jde rovnou k věci. Na několika málo stranách se tam můžete dočíst, jaká cvičení vám pomohou zjednodušit a zlepšit život a t Recenze: Jak si zjednodušit a zpomalit život

o trvale. I když vám některá cvičení zpočátku možná přijdou náročná nebo nesmyslná, věřte tomu, že se za nimi vždy skrývá hlubší myšlenka, kterou vám následně kniha pomůže odhalit.

Knihu rozhodně doporučuji všem, kteří už mají pocit, že jim nejen práce přerůstá p

řes hlavu a potřebují opravdu zpomalit a zjednodušit život. Sama jsem několik cvičení z knihy vyzkoušela a vřele je tedy mohu doporučit i vám, protože opravdu fungují. Někdy budete výsledky pozorovat téměř okamžitě, jindy to třeba chvíli potrvá, ale rozhodně budete mít celou dobu pocit, že jste na správné cestě k vyřešení stresových situací a nalezení rovnováhy v dnešním uspěchaném světě.

Kniha Jak si zjednodušit a zpomalit život vás v jednotlivých kapitolách naučí
– zaměřit se jen na jeden úkol
– občas se odpojit