První recenze na Tarantinův Once Upon a Time in Hollywood

Nová Tarantinovka s Leonardem DiCapriem a Bradem Pittem se před pár dny představila divákům na festivalu v Cannes. Příběh televizního herce, který se dostane do styku s vraždícím gangem rodiny Mansonů, zatím získává v prvních recenzích vysoká hodnocení.

Server DailyMail o filmu napsal: “Once Upon a Time in Hollywood je milostný dopis Tarantina Hollywoodu, a proto je to pro něj velmi osobní snímek. A je to na filmu poznat. Takhle dobře napsaný scénář jsme od Tarantina neviděli snad od Pulp Fiction. Tarantino používá různé vyprávěcí metody. Od vypravěče, který je přítomný v příběhu, přes rozdělenou obrazovku až po zpomalené záběry nebo retrospektivy. Hvězdné herecké obsazení v čele s Al Pacinem, DiCapriem, Bradem Pittem nebo Margot Robbie zajistilo prvotřídní herecké výkony. Kromě komedie plné černého humoru film nabízí až hororové prvky a brutalitu vrahů z řad rodiny Mansonů.

Server The Guardian ve své recenzi napsal: “Once Upon a Time in Hollywood je šokující a perfektně natočené drama, které dokazuje scénáristické kvality Quentina Tarantina. Stupňující se napětí skrze každou scénu vás přiková k sedadlu a budete netrpělivostí skřípat zuby. Rozhodně se názory společnosti na film budou lišit kvůli kontroverznímu konci o realitě za televizí. Ale nechci tady nic důležitého prozrazovat.”

Výsledek obrázku pro once upon a time in hollywood

Server GameSpot o filmu napsal: “Rozhodně jde o jeden z nejvíce osobních Tarantinových filmů. Střídání melancholie, černého humoru a napětí funguje brilantně. Jediné, co mi vadilo, byla nerovnoměrnost mezi kvalitou jednotlivých kapitol. Once Upon a Time in Hollywood nemá vyvrcholení na konci filmu, ale některé kapitoly příběhu odhalí šokující a překvapivé momenty a jiné zase kvalitou zaostávají za ostatními.”

KOUKNI SE  Trailer: Akční jízda Mizerové navždy vtrhne do našich kin v lednu

Pavel Melotík