První recenze na Bumblebee hlásí nejlepší Transformers film

Do kin právě vstoupil nejnovější přírustek do Transformers rodiny – spinoff s názvem Bumblebee. A kritici jsou z Bumblebeeho nadšení…

James Dyer pro server EmpireOnline o filmu napsal: „To nejlepší, co se tomuto filmu mohlo stát je to, že Michael Bay nechal tento film režírovat Travise Knighta a sám do filmu zasahoval pouze jako producent. Bumblebee je daleko více orientovaný na příběh než na epické výbuchy a honičky, což je dobře. Taky je to první Transformers film, ze kterého skutečně cítím, že i roboti mají osobnost a vyjadřují své vnitřní pocity. Celkově znamená Bumblebee změnu v sáze Transformers a přináší svěží vítr do příběhu, o kterém jsem si myslel, že by už měl zůstat pohřbený.“

New York Times o filmu napsal: „Bumblebee je úspěch hlavně díky tomu, že jej nerežíruje Michael Bay, ale výrazně schopnější režisér, který ví, jak zajímavě rozvíjet příběh. Na Bumblebeem je nejzajímavější to, že tvůrci zpracovali zcela originální příběh, který se nesnaží jen vydělat spoustu peněz, ale vyniká svou jedinečností a kreativitou. Film spoléhá na melancholii. Jednak na melancholii v tom, že se očekává, že divák má k Transformerům nějaký vztah. Ale taky v tom, že ve filmu je mnoho narážek na pop-kulturu 80. let, E.T. mimozemšťana a spoustu dalších filmů, ze kterých Transformeři čerpají inspiraci.“

Server IGN o filmu napsal: „Po letech zcela zapomenutelných a nepotřebných pokračování konečně přichází film, který by mohl vykoupit předešlé neúspěchy. Bumblebee rozhodně není nic převratného a je to hlavně zábavný film. Ale v porovnání s posledními Transformers filmy je Bumblebee majákem naděje na změnu v celé sáze. A je to hlavně zásluha Travise Knighta, který film brilantně zrežíroval a vdechl mu život. Je to taky zásluha scénáristky Christine Hodson, která napsala příběh, který dává postavám daleko větší hloubku než kdy předtím. Toto všechno vytváří potenciál pro emoce, kterými je film bezpochyby naplněn.“

KOUKNI SE  Ferry má vlastní seriál. Proč se na něj od listopadu na Netflixu dívat?

Pavel Melotík