RECENZE: Naučte se, jak být milejší

Být milý na člověka, se kterým nemáme právě nejvřelejší vztahy, se může na první pohled jevit jako nemožný úkol. Díky nové knize Karla Nešpora s názvem Jak být milejší se ale i tohle naučíte velmi snadno. Pokud se domníváte, že své emoce nemůžete ovládat, pak máte nejvyšší čas pořádně se začíst do knihy, která vám ukáže, jak na to.Recenze: Jak být milejší

Buďte milejší díky Jasoňovi

Celou knihou vás bude doprovázet postava Jasoně, člověka, který má rád ve všem jasno, a tak klade autorovi různé záludné otázky, které se týkají daných kapitol. Většinou se jedná o dotazy, které často zazněly na přednáškách a školeních, které Karel Nešpor pořádal pro veřejnost. Dostane se vám tak jasných odpovědí na ty nejzajímavější kladené otázky. Kniha je přehledně členěna do jednotlivých kapitol. Nejobsáhlejší část tvoří výčet emocí, které bychom se měli naučit ovládat, aby jich bylo možné plně využít ve prospěch skutečnosti, že budete milejší. Informace, které nám autor prostřednictvím knihy sděluje, jsou založeny na jeho osobních zkušenostech se svými klienty, ale i sebou samým. Nenajdete zde tedy nic, co by nebylo již vyzkoušeno.Jak být milejší

Moudrost na cestě k milejšímu já

Vyzdvihnout si jistě zaslouží krátké příběhy s ponaučením nebo skrytou myšlenkou, kterými je kniha příležitostně prokládána. Setkat se můžete s povídkami ze světa různých myslitelů, ale i ze světa obyčejných lidí. Troufám si tvrdit, že jsou to právě tyto krátké texty, které se vám vryjí do paměti, a na jejichž základě se rozhodnete skutečně jednat a být milejší. Některé příběhy vás překvapí svým rozuzlením, jiné rozesmějí, ale především by se vám jejich prostřednictvím mělo dostat nějakého ponaučení či vysvětlení. Kombinace těchto příběhů a odborných rada Karla Nešpora je zárukou, že probírané emoce a jejich ovládání správně pochopíte, což je samozřejmě tím hlavním klíčem k úspěchu.

Portál

Co vás kniha naučí

Autor si při psaní této knihy dal za úkol představit vám několik šikovných triků, díky kterým budete milejší. Kromě toho vám představí několik relaxačních technik, které vám při této cestě budou také velmi nápomocné. Co si z knihy odnesete a zda budete získané vědomosti používat v praxi, je pochopitelně zcela na vás. Jasoň pro vás snad bude dostatečnou motivací, abyste na sobě alespoň trochu zapracovali a dokázali být milejší, protože to je dovednost, kterou si snadno můžete osvojit. Kniha Jak být milejší vám při tom bude skvělým pomocníkem.

Jak být milejší, Karel nešpor, Portál, 2017

Simona

7